El passat 9 de juliol, el Consell de Govern, en reunió ordinària, va aprovar que les eleccions a l’Assemblea de Representants se celebrin de l’1 d’octubre d’enguany fins al dia 3. Segons el reglament, per tant, s’obrirà el procés electoral el 22 d’agost.
Per ampliar la informació sobre què i com es vota, sobre el calendari, la Sindicatura Electoral, l’elecció de candidats i les circumscripcions, qui es pot presentar, com serà la campanya electoral o altres escenaris o detalls tècnics sobre aquests importants comicis, aquest dijous 22 de juliol a 2/4 de 7 del vespre, el Consell per la República va oferir una xerrada en línia al canal de YouTube.
També es va presentar l’espai web que aglutinarà tota la informació sobre les eleccions a l’Assemblea de Representants i que ja es pot consultar aquí.
Hi han participat des de Barcelona els consellers Carme García i Toni Castellà i des de Bèlgica, el vicepresident del Consell, Toni Comín. L’audiència va poder fer preguntes a través del xat i també els periodistes.