Comunicat del Consell

Casa de la República

Comunicat del Consell sobre la celebració de l’Assemblea de Representants i sobre les noves incorporacions al Consell de Govern.

El passat dia 18 de setembre el Consell de Govern, reunit en sessió ordinària, va acordar:

I- Celebrar l’Assemblea de Representants Fundacional el proper dia 31 d’octubre, que convocarà a tots els diputats independentistes de l’actual legislatura. Si les condicions relatives a la salut pública així ho permeten, l’Assemblea es realitzarà presencialment a la Catalunya Nord.

II- L’ampliació de la representació independentista al Consell de Govern amb la incorporació de Josep Serra i Marimon, Coordinador General de Moviment d’Esquerres, MES; i d’Enric Folch i Vila, Responsable de Relacions Institucionals i Internacionals de l’Executiva Nacional de Solidaritat per la Independència, SI. Aquestes incorporacions reafirmen el caràcter transversal del Consell.

Ambdós acords confirmen la voluntat del Consell per la República Catalana de seguir treballant, més que mai, per a fer efectiu el mandat de l’1 d’octubre.

Consell per la República Catalana

El Consell alerta del risc que l’acord de l’OTAN amb Suècia i Finlàndia impliqui sacrificar els drets humans del poble kurd
El Consell treballarà amb les institucions escoceses a favor de la celebració del referèndum d’autodeterminació d’Escòcia
El Consell per la República insta a aturar la repressió a l’Equador