Comunicat del Consell per la República sobre l’Assemblea de Representants

El Consell de Govern, reunit en sessió extraordinària, ha acordat posposar la sessió constitutiva de l’Assemblea de Representants del Consell per la República, prevista pel dia 7 de novembre a la ciutat catalana d’Argelers, ateses les noves mesures de contenció de la pandèmia del Covid-19 acordades pels governs de França i de Catalunya durant aquesta setmana.

L’òrgan executiu del Consell per la República ha acordat que, en qualsevol cas, l’Assemblea de Representants se celebrarà en una data prèvia al 21 de desembre, ja sigui en un format mixt (presencial i telemàtic) o exclusivament telemàtic.

A aquesta sessió constitutiva de l’Assemblea de Representants hi estan convocats tots els diputats i diputades del Parlament de Catalunya partidaris que Catalunya esdevingui un estat independent en forma de República que en vulguin formar part i, en qualsevol cas, els diputats dels Grups Parlamentaris que van subscriure l’Acord d’Investidura que va donar pas a l’actual govern de la Generalitat i a la creació del Consell per la República, tal i com determinen aquell Acord i el Reglament del Consell, aprovat per unanimitat dels membres del Consell de Govern en la seva sessió del proppassat 20 d’abril.

Aquesta sessió constitutiva de l’Assemblea de Representants, d’acord amb l’Ordre del dia previst, a més d’elegir la seva Mesa, ratificarà el MHP com a President del Consell per la República, debatrà l’acció política del Consell i el seu Pla de Govern, i també debatrà i votarà el Reglament del Consell així com el Règim electoral que ha de servir per elegir la futura Assemblea de Representants ordinària.

Consell per la República Catalana
Waterloo, 30 d’octubre del 2020

Perpinyà, un any després
Som el 52% / #SomMajoria / Independència!
[Vídeo] “La decisió era previsible però no per això no deixa de ser lamentable”
El Consell insta tots els partits independentistes a traduir el resultat del 14-F en una agenda de reactivació del procés d’independència